Wymagane dokumenty

Do wykonania naprawy gwarancyjnej wymagane są : Karta Gwarancyjna i Dowód Zakupu

 

  • Karta Gwarancyjna - poprawnie wypełniona, podstemplowana i podpisana przez sprzedawcę oraz nabywcę.
  • Dowód Zakupu - faktura VAT lub paragon , w gdzie zawarte dane pokrywają sie z danymi w karcie gwarancyjnej.

 

Brak któregokolwiek z dokumentów lub niepoprawnie wypełnionego, upoważnia serwis do odmowy wykonania naprawy gwarancyjnej i obciążenia Klienta kosztami naprawy.

 

Informacje o gwarancji www.samsung.com/pl/support/warranty

A-tech serwis  RTV GSM i AGD

ul.Białostocka 5
Warszawa

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 9-18
Sob: 9-13

Kontakt

Tel.stacjonarny:
226180785

226980712

Tel.kom. 608-320-147

e-mail:infolinia@atechserwis.pl

© A-tech Serwis All Rights Reserved